Problemos su automobilio registracija

Skyrius, kuriame galima nukrypti nuo CB radijo ryšio

Standartinė Vaidas 2010-10-14, Ket. 20:41:57

Zodziu i LT vis daugiau masinu grizta N1 klases (krovininiai) kai Renault Scenic, kad ir Clio :) apsurdas, taciau taip atsitinka, matyt mokesciu susigrazinimas uzsieniecius vercia taip elgtis, tai va reikia padaryt kad butu nekrovinine, gal kas esate susidure su tuo klausimu ??? skaiciau straipsnius lietuviskus, taciau taip iki galo ir neaisku kiek kas kainuoja ir dar radau info apie registravima latvijoje ir kaina 1600 lt is kuriu 1200-1300 lt mokesciai latviams :) , gal kas LT zinot kaip tai padaryt?
Signalizacija, el. instaliacija Jūsų namams.
Vartotojo avataras
Vaidas
Senbuvis
 
Pranešimai: 960
Užsiregistravo: 2009-04-28
Miestas: Kaunas
Antena: President MS-145CN
Radijo stotelė: President Truman Turbo

Standartinė M12 2010-10-15, Pen. 05:57:11

Googlas padejo .... kopija is kito forumo :

PERDIRBAMŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ REIKALAVIMAI

22. Perdirbant transporto priemones neturi sumažėti jų aktyvioji ir pasyvioji sauga, konstrukcijos sudėtinių dalių, tvirtinimo atsparumas ir patikimumas bei pablogėti aplinkos apsaugos rodikliai, vairuotojo darbo vietos ergonomika ir keleivių bei krovinių vežimo sąlygos. Po perdirbimo negali pasikeisti transporto priemonės kėbulo (rėmo) identifikavimo numeris, išskyrus atvejus, kai jis keičiamas šių Reikalavimų nustatyta tvarka.

23. Transporto priemones perdirbti smulkiaserijiniu būdu turi teisę specializuota įmonė. Prieš perdirbant įregistruotas transporto priemones smulkiaserijiniu būdu su Inspekcija reikia suderinti įmonės standartą Inspekcijos nustatyta tvarka.

24. Prieš pradedant smulkiaserijinį registruotos transporto priemonės perdirbimą ir pateikiant derinti Inspekcijai turi būti atlikta įmonės standarto projekto ir bandomojo pavyzdžio techninės dokumentacijos techninė ekspertizė. Jei išvada teigiama, perdirbėjas įmonės standartą privalo suderinti su Inspekcija. Inspekcija gali pareikalauti, kad perdirbėjas pateiktų transporto priemonės gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, suteikiantį teisę perdirbti transporto priemonę, taip pat dokumentą, suteikiantį teisę naudoti firmos ženklą po transporto priemonės perdirbimo.

25. Smulkiaserijinio perdirbimo bandomojo pavyzdžio techninė dokumentacija yra: transporto priemonių perdirbimo įmonės standarto projektas, perdirbimo konstruktorinė ir technologinė dokumentacija, svarbiausių įtaisų sudedamųjų detalių atsparumo apskaičiavimai, naujai pagamintų sudedamųjų detalių atsparumo apskaičiavimas, transporto priemonės dinamikos apskaičiavimai (jei dėl perdirbimo keičiasi transporto priemonės techninės ir eksploatacinės savybės), įrengiamų sudėtinių dalių sertifikatai pagal Tipo patvirtinimo reikalavimus.

26. Prieš perdirbant įregistruotą vienetinę transporto priemonę turi būti parengta techninė dokumentacija ir atlikta jos techninė ekspertizė. Atliekant nesudėtingą perdirbimą (A) – techninė dokumentacija nebūtina.

27. Vienetinio perdirbimo transporto priemonė techninei ekspertizei pateikiama bet kuriai techninės ekspertizės įmonei. Pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonė atlieka vienetinio perdirbimo transporto priemonės ir transporto priemonių nevienetinio perdirbimo bandomojo pavyzdžio technines ekspertizes.

28. Transporto priemonės valdymo įtaisus perstatyti iš dešinės pusės į kairę galima įvykdžius vieną iš šių sąlygų:

28.1. transporto priemonė perdirbama transporto priemonės gamintojo įgaliotame servise;

28.2. transporto priemonės savininkas turi transporto priemonės gamintojo technines sąlygas ir perdirbimą atlieka bet kuriame servise pagal šias technines sąlygas.

29. Abiem 28 punkte nurodytais atvejais po perdirbimo turi būti atlikta transporto priemonės techninė ekspertizė.

30. N1 klasės transporto priemonę perdirbti į M1 klasės transporto priemonę galima tada, kai N1 klasės kėbulo kodas yra BB ar BBA ir kėbule yra įrengtos sertifikuotos sėdimos vietos. Kitu atveju perdirbimas yra galimas specializuotoje įmonėje atliekant įrengtų sėdynių ir saugos diržų tvirtinimo vietų bandymus techninėse tarnybose.

31. Perdirbant krovinines transporto priemones (N kategorijos) į M1 klasės keleivines transporto priemones, Inspekcijai turi būti pateiktas transporto priemonės gamintojo arba jo įgalioto atstovo Lietuvoje dokumentas, patvirtinantis, kad transporto priemonė ar tam tikro modelio transporto priemonių konstrukcija ir stabdžių sistema atitinka transporto priemonės, skirtos vežti keleivius, techninius reikalavimus, pateikiant stabdžių sistemos sertifikatą. Papildomai reikia pateikti variklio išmetamųjų teršalų, variklio skleidžiamo triukšmo sertifikatus, sėdynių ir saugos diržų ir jų tvirtinimo vietų sertifikatus M1 klasei.

32. Perdirbta M1 klasės transporto priemonė turi atitikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimus, patvirtintus Inspekcijos viršininko 2008 m. gruodžio 2 d. įsakymu Nr. 2B-479 (Žin., 2008, Nr. 141-5606).

33. Perdirbtos M1 klasės transporto priemonės Inspekcijoje turi gauti atskirą LEN.

34. M1 klasės transporto priemonę perdirbti į N1 klasės transporto priemonę galima tik tada, kai M1 klasės transporto priemonės kėbulo kodas yra AF.

35. Perdirbta N1 klasės transporto priemonė turi atitikti Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimus.

36. Registruotų, M2 ir M3 klasių, transporto priemonių perdirbimo sąlygos:

36.1. M2 klasės transporto priemonė gali būti perdirbama į M1 klasės transporto priemonę, jeigu M2 klasės transporto priemonės bendroji masė yra ne didesnė negu 2800 kg;

36.2. transporto priemonė į M2 ar M3 klasės transporto priemonę gali būti perdirbama tik specializuotoje įmonėje;

36.3. kai transporto priemonei yra priskirtas LEN ir keičiasi transporto priemonės klasė:

36.3.1. ir transporto priemonė perdirbama smulkiaserijiniu būdu, Inspekcijoje reikia gauti tipo patvirtinimą;

36.3.2. ir transporto priemonė perdirbama vienetiniu būdu, Inspekcijoje reikia gauti atskirą LEN.

37. Techninės ekspertizės metu priklausomai nuo perdirbimo sudėtingumo turi būti šie dokumentai:

37.1. vidutinio sudėtingumo perdirbimui (Cool – transporto priemonės gabaritų brėžiniai (jei keičiasi jos gabaritiniai matmenys), perdirbamų sistemų (agregatų, mazgųWink surinkimo (gabaritųWink brėžiniai;

37.2. sudėtingam perdirbimui (C) – 37.1 punkte išvardyti dokumentai bei svarbiausių įtaisų sudedamųjų dalių darbo brėžiniai, svarbiausių detalių atsparumo apskaičiavimai, transporto priemonės dinamikos apskaičiavimai (jei dėl perdirbimo keičiasi transporto priemonės techninės ir eksploatacinės savybės) arba gamintojo išduota techninė perdirbimo instrukcija.

38. Apie transporto priemonių perdirbimo sudėtingumą sprendžiama vadovaujantis 2 priede pateiktais pavyzdžiais.

39. Transporto priemonių perdirbimui, kuris neaprašytas šiuose Reikalavimuose, techninę dokumentaciją ir technines sąlygas prieš perdirbimą būtina suderinti su Inspekcija.

40. Transporto priemonėse įrengiamos sudėtinės dalys (apšvietimo ir šviesos signalizacijos prietaisai, garso signalizacijos įtaisai, padangos, galinio vaizdo veidrodžiai, ilgų ir sunkių transporto priemonių skiriamieji ženklai, greičio ribotuvai, tachografai, priekinės, galinės ir šoninės apsaugos nuo palindimo po transporto priemone užtvarai, saugos diržai, sėdynės ir galvos atlošai, sukabintuvai) turi būti sertifikuotos pagal Lietuvos Respublikos arba tarptautinius reikalavimus (JT EEK Vidaus transporto komiteto taisykles arba ES direktyvas).

41. Transporto priemonėse įrengiami vairavimo bei stabdžių sistemos pagrindiniai elementai, ratai, degalų bakai, sergėjimo sistemos, spidometrai priekabos ir vilkiko elektrinės jungtys turi būti sertifikuoti ir atitikti transporto priemonių mases, geometrinius parametrus bei eksploatacines savybes.

42. Perdirbtą transporto priemonę būtina perregistruoti, jei ją perdirbant keitėsi transporto priemonės tipas arba kiti techniniai duomenys, įrašyti transporto priemonės registracijos liudijime.

43. Registruojant vienetinio perdirbimo transporto priemones, pateikiamos techninės ekspertizės įmonės išduotos pažymos, o registruojant smulkiaserijinio perdirbimo transporto priemones – specializuotos įmonės išduotos pažymos apie transporto priemonės perdirbimą pagal suderintą įmonės standartą.


Vnž gaunasi taip pagal kitą šaltinį jog jeigu turi gamintojo technines sąlygas tai gali kelti vairą, o vėliau tik ekspertizę eiti Smile

31. Transporto priemonės valdymo organų perstatymas iš dešinės pusės į kairę galimas, kai gamykloje gaminamas arba buvo gamintas transporto priemonės modelis su valdymo organais dešinėje arba kairėje pusėje. Papildomai turi būti išpildyta viena iš šių sąlygų:
31.1. transporto priemonė perdirbama gamintojo įgaliotame servise pagal gamintojo technines sąlygas;
31.2. transporto priemonės savininkas turi gamintojo technines sąlygas ir perdirbimą atlieka bet kuriame servise pagal gamintojo technines sąlygas.
Abiem atvejais po perdirbimo turi būti atlikta techninė ekspertizė.
Vartotojo avataras
M12
Senbuvis
 
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 2010-10-07
Miestas: Vilnius

Standartinė M12 2010-10-15, Pen. 05:58:46

isvada: tai negali buti pigus malonumas! (-)
Vartotojo avataras
M12
Senbuvis
 
Pranešimai: 258
Užsiregistravo: 2010-10-07
Miestas: Vilnius

Standartinė Vaidas 2010-10-15, Pen. 17:28:33

jo, sita ir as skaiciau ;) tai va viskas taip paprasta kaip 2x2 :D , o logika tokia, nuvarai i serviza gamintojo, jie apziuri ir israso kad sedynes, dirzai, dirzu varztai ir visa kas susije su keleiviu saugumu yra sertifikuota ir gamykliska, po to varai expertizen, viskas paprasta, tik expertizes kaina 2000 - 3000 lt :D ziauroka, o latvijoj kazkaip parasciau, idomu ar nera kokiu gudrybiu lietuvoje tai padaryt?
Signalizacija, el. instaliacija Jūsų namams.
Vartotojo avataras
Vaidas
Senbuvis
 
Pranešimai: 960
Užsiregistravo: 2009-04-28
Miestas: Kaunas
Antena: President MS-145CN
Radijo stotelė: President Truman Turbo

Standartinė Karvedys 2010-10-19, Ant. 07:33:05

Na gal nieko naujo nepasakysiu, bet.
Įmonė pirkdama naują auto, kaip Pvz. Opel Corsą krovininę, auto gauna be galinių sėdynių ir su grotom (pertvara) nuo krovininio skyrio.
Įmonė susigražina PVM, bet užtai moka kelių mokestį į metus 600 Lt.
Įmonėje kur dirbu darbuotojai išima grotas ir įsideda sėdynes ir naudojasi pilnavertišku automobiliuku.
Kaip žinia tokio auto tech apžiūros nepravarysi, bet varant tech. apžiūrą įsideda grotas ( keturi varžtai ir 10 min darbo) išima sėdynes ir pravaro.
Aišku yra ir kita medalio pusė neaišku kas būtų jai įvyktų didesnė avarija tipo su sužeistais kaip į tai pasižiūrėtų pareigūnai.
Manau reikia skaičiuotis, kas labiau apsimoka važinėtis taip ar perdarinėti ir mokėti 2000-3000 Lt.
Karvedys
Naujokas
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2009-11-17
Miestas: Kaunas

Standartinė Vaidas 2010-10-19, Ant. 20:57:46

zodziu esme tame kad pardavejas ir pirkejes nezinojo, kad masina registruota prancuzuose kaip krovinine del tu paciu PVM`u. Taigi nuvyko neregistruota lietuvoje masina i latvius, uzsiregistravo kaip keleivine supaprastinta tvarka (lyginant su LT), parvaziavo i LT su latviskais numeriais kaip keleivine M1, ir persiregistruoja LT . Viskas paprasta, tik kaina apie 400 euru, taciau pigesnis variantas yra daryti tai LT, tai kainuotu 700 lt jei is gamintojo ar jo atstovo gausi visus sertifikatus uz dyka :D :D tada beliks pereiti expertize uz tuos 700 lt ir jau masina is N1 klases persidaro i M1 klase, visu subtilybiu nezinau, bet LV tevas jau atliko sita reikala. Pasitikrinkite masinos klase pries paduodant pinigus regitroje ;) ir ypac griztancias is prancuzijos ;)
Signalizacija, el. instaliacija Jūsų namams.
Vartotojo avataras
Vaidas
Senbuvis
 
Pranešimai: 960
Užsiregistravo: 2009-04-28
Miestas: Kaunas
Antena: President MS-145CN
Radijo stotelė: President Truman Turbo

Standartinė eDis 2010-10-20, Tre. 08:48:53

Hmm, jei nieko nemaišau tai Kauno "TAC" - antros kategorijos techninių ekspertizių įmonė užsiima būtent šia veikla ir jeigu pageidauji perkvalifikuot savo auto, sertifikatas kainuoja 300 - 700Lt. Asmeniškai mokėjau 400Lt + tech apžiūros mokestis, bet mano situacija kitokia buvo ir tai buvo 2009-ų vasarį.

Nenoriu nieko suklaidint, bet manau, kad reikia ten kreiptis.
Tai bene smagiausias užsiėmimas...
BMW - Baisiai Mandras VolksWagen'as
Vartotojo avataras
eDis
Senbuvis
 
Pranešimai: 570
Užsiregistravo: 2009-03-02
Miestas: Kaunas
Antena: President ML-145
Radijo stotelė: President JFK II
Antena 2: President Black Pirate
Radijo stotelė 2: President Walker

Standartinė Mutis 2011-03-03, Ket. 22:20:45

Vo idomia tema radau,ir visur tik zmoniu pamastimai nuogirdos,ar is tikro esate kas bandes lietuvoje is N1 i M1 perregistruoti ? Kriziaus kelius perejau nors mano automobilis su langais 7 sedimos vietos is silber auto turiu visus popierius kurie kainavo 400lt ir jie raso kad mano kebulas tinkamas buti keleiviniu tiek del kebulo sandarumo tiek del stabdziu atitikimo,ir rinklava buvo sumoketa Keliu transporto inspekcijoje,rezultate supratau kad lietuviskais istatimais galima bet negalima pasikeisti ;) ir lig sioliai megaujuosiu N1 kategorija o su latvija buvo galima registruotis kol nebuvo pasikeite ten ju istatimai dabar ir ten to nebeapsimoka darytis
Vartotojo avataras
Mutis
Dalyvis
 
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 2009-03-08
Miestas: Panevėžys
Antena: Alan S9 Plus CB
Radijo stotelė: Mega Jet MJ 600 plus
Antena 2: Alan S9 Plus CB
Radijo stotelė 2: Mega Jet MJ 600 plus

Standartinė Vaidas 2011-03-04, Pen. 20:40:40

na tėvas Latvijoje praeitais metais įregistravo apytiksliai už 400 eurų, registracijos mokesčiai, o Lietuvoje dabar kai turi patvirtinimą iš atstovybės, varai į expertizę už berods 700 lt ir turėtų pavirst tavoji mašina į keleivinę ;)
Signalizacija, el. instaliacija Jūsų namams.
Vartotojo avataras
Vaidas
Senbuvis
 
Pranešimai: 960
Užsiregistravo: 2009-04-28
Miestas: Kaunas
Antena: President MS-145CN
Radijo stotelė: President Truman Turbo

Standartinė Mutis 2011-03-07, Pir. 21:21:25

Vaidas rašė:na tėvas Latvijoje praeitais metais įregistravo apytiksliai už 400 eurų, registracijos mokesčiai, o Lietuvoje dabar kai turi patvirtinimą iš atstovybės, varai į expertizę už berods 700 lt ir turėtų pavirst tavoji mašina į keleivinę ;)


Kad taip is tikro ir butu,svilpt ant tu visu patvirtinimu ekspertizei kelemi tokie reikalavimai kad tu jos nepereisi variau ir ekspertize ir rinklevos mokestis buvo sumoketas galiu pataisyti kad kaina 700lt.trnsporto inspekcijai rinklevos mokestis o ekspertize dar+ 580lt +400lt uz dokumentus gautus is atstovybes,ekspertize atliekama VGTU o ten net ant dirzu turi buti lenteles gamintojo,salono isdestimas turi atitikti kazkokias tai palevas,sedines turi buti zimetos gamintojo zenklais ir t.t zodziu ten pati smagiausia vieta ir tik nereikia sakyti kad galima pereiti jai to neesate is tikro dare o tik girdejote is salies,del LV tai esu tik girdejas kad praeitais metais uz1500lt.galimejo uzregistruoti,dabar to nepakanka pasikeite istatimai ten (+)
Vartotojo avataras
Mutis
Dalyvis
 
Pranešimai: 60
Užsiregistravo: 2009-03-08
Miestas: Panevėžys
Antena: Alan S9 Plus CB
Radijo stotelė: Mega Jet MJ 600 plus
Antena 2: Alan S9 Plus CB
Radijo stotelė 2: Mega Jet MJ 600 plus

Standartinė tukas 2012-07-06, Pen. 00:46:53

Mutis rašė:
Vaidas rašė:na tėvas Latvijoje praeitais metais įregistravo apytiksliai už 400 eurų, registracijos mokesčiai, o Lietuvoje dabar kai turi patvirtinimą iš atstovybės, varai į expertizę už berods 700 lt ir turėtų pavirst tavoji mašina į keleivinę ;)


Kad taip is tikro ir butu,svilpt ant tu visu patvirtinimu ekspertizei kelemi tokie reikalavimai kad tu jos nepereisi variau ir ekspertize ir rinklevos mokestis buvo sumoketas galiu pataisyti kad kaina 700lt.trnsporto inspekcijai rinklevos mokestis o ekspertize dar+ 580lt +400lt uz dokumentus gautus is atstovybes,ekspertize atliekama VGTU o ten net ant dirzu turi buti lenteles gamintojo,salono isdestimas turi atitikti kazkokias tai palevas,sedines turi buti zimetos gamintojo zenklais ir t.t zodziu ten pati smagiausia vieta ir tik nereikia sakyti kad galima pereiti jai to neesate is tikro dare o tik girdejote is salies,del LV tai esu tik girdejas kad praeitais metais uz1500lt.galimejo uzregistruoti,dabar to nepakanka pasikeite istatimai ten (+)


Pritariu..
tukas
Naujokas
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2012-07-06
Miestas: Vilnius

Standartinė AlexasMo 2013-05-21, Ant. 13:45:52

Aš taip pat manau, kad reikalavimai ekspertizei yra per griežti...kuo toliau tuo sunkiau darosi...
AlexasMo
Naujokas
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2013-05-21
Miestas: Vilnius

Standartinė antoskas 2013-10-30, Tre. 10:30:51

Aš manau, kad čia viskas yra normalu, ir net manau kad dar galima griežtinti.
antoskas
Naujokas
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2013-10-30
Miestas: Vilnius

Standartinė mirkazas 2013-11-02, Šeš. 12:47:29

antoskas rašė:Aš manau, kad čia viskas yra normalu, ir net manau kad dar galima griežtinti.

O kam jus taip manot? (čia aš apie jusu nora griežtinti)
forumas- užprogramuotas žlugti, nes jis praktiškai neprižiūrimas o ir aktyvus žmonės čia nereikalingi (jie vadinami perdaug aktyvus :)) 12 am - jėga, nors antena senai padžiauta garaže, nes mašina per daug galinga kad dar su racija važiniet :)))
mirkazas
Senbuvis
 
Pranešimai: 1351
Užsiregistravo: 2009-12-08
Miestas: WWw
Radijo stotelė: President JFK II

Standartinė Vaidas 2013-11-02, Šeš. 14:21:35

jei aš turėčiau daug pinigų ir leisčiau sau įsigyt naują automobilį, aš būčiau už padėvėtų automobilių uždraudimą :D aš turiu o kitam nereikia :D esmė ta kad kaip kas turi pinigų, taip ir gyvena. Nusiperka pigesnę krovininę, o gal apgauna juos, o po to bando pasikeist tipą nenorint mokėt kelių mokesčių.
Signalizacija, el. instaliacija Jūsų namams.
Vartotojo avataras
Vaidas
Senbuvis
 
Pranešimai: 960
Užsiregistravo: 2009-04-28
Miestas: Kaunas
Antena: President MS-145CN
Radijo stotelė: President Truman Turbo

Kitas

KUR ESATE

Pagrindinis diskusijų puslapis Pokalbiai Plepalai

cron