as irgi nenoriu atskiros temos kurt, tai cia ilysiu.
izanga tokia:
kazkada seniai, pries kokiu 1.5 metu snekejau su kazkuriuo stacionaru kaune apie swr. sake, jei pamenu gerai, kad kai swr apie 1.5, tai antena efektyviai isspinduliuoja apie 90% paduodamos galios. swr augant isspinduliavimas mazeja. supratau ta reikala taip: banga neteisingai surezonuoja nesuderintoj antenoj ir neislenda lauk is spinduolio tiek jos, kiek turetu isstumti vatai turimi stotelej. supratau, kad kazkiek jos grizta ir susidurus su iseinancia banga kaitina tranzistoriu.
dabar klausimai:
kokia priklausomybe tarp swr ir isspinduliavimo efektyvumo? isivaizduoju, kad logaritmine, bet kadangi labiau megstu geometrija, butu grazu tai isreiksta kazkokiu paveiksliuku pamatyt arba bent funkcija.
ant swr metro raudona prasideda nuo 3. ar tai reiskia, kad chana tranzistoriui ne uz kalnu jei ji prievartausi su tokiu ar didesniu swr, ar reiskia tik tiek, kad snipstas is tavo stoteleje turimu vatu jei antena tiek tesuderinta,- nieko ji neisspjauna, bet tranzistoriui dar toli iki perdegimo. ir jei pas mani yra intekas 495power neatristas, bet su gamykliskai dideliu ausintuvu prisuktu tai galiu kazkiek daugiau kaitint ji su blogu swr nei paprasta tti 770?
kodel klausiu:
turiu papildoma komplekta sudaryta is 770 ir pusantrametrinio magneto kazkokio kur niekaip masinai ant stogo negaliu suderint normaliai. namie ant stogo swr 1.2, masinoj ant stogo soka iki belekiek. noriu suzinot kiek pavojinga tai stociai, nes rysio atstumas ner svarbus su situo komplektu, kadangi naudoju ji tik kaip atsargini jei tenka kazkur judet su nesava auto. o ryt ryte i ryga judesiu su kolega, tai jam suinstaliuosiu tuom paciu pademonstruodamas nezinanciajam CB rysio veikima ir nauda kelyje.